Poziv iz Budve na Međunarodnu turističku berzu i sajam turizma
Nedavno održan u Beogradu, 38. Međunarodni sajam turizma, bio je idealna prilika za susret sa Rajkom Bujkovićem, izvršnim direktorom Jadranskog sajma u Budvi.
Povod za razgovor, višegodišnje poznanstvo i dobra saradnja na polju
sajamskih aktivnosti, naročito u segmentu turizma. U tom smislu, u
Beogradu smo pričali o pripremi 25. po redu Međunarodne turističke berze i sajma turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo METUBES koja će ove godine u Budvi biti održana od 21 – 23. aprila.
Reč je o jednoj od 15 specijalizovanih sajamskih manifestacija koje u
toku godine u svom izložbenom prostoru, tik uz dobro poznatu Slovensku
plažu, organizuje i unaprđuje Jadranski sajam u Budvi.
– Naš Metubes je prepoznat kao uspešna poslovna platforma koja više
od dve decenije sa izlagačima gradi partnerske odnose i sasvim je
logično što je najznačajnija turistička manifestacija u zemlji. Uspešnu
tradiciju organizovanja potkrepljuje i potrebom da se ponuda i tražnja
na turističkom tržištu susretnu u realnom vremenu i ambijentu pružanja
usluge, ističe Bujković.
Budvanska
Turistička berza iz godine u godinu okuplja sve veći broj izlagača i
najvažnijih nosilaca turističke privrede koji se, prateći svetske
trendove, trude da u halama Jadranskog sajma među palmama, na najbolji
mogući način predstave aktuelnu turističku ponudu, potencijale, poslovna
dostignuća i novitete. Predstavnici turističke privrede Crne Gore,
takođe koriste ovu manifestaciju kako bi, kao domaćini predstavili svoju
sve bolju ponudu i pred početak turističke sezone privukli što veći
broj turista.
A kako turizam nisu samo prirodne lepote, već gosti sve više za svoj
novac pored dobrog smeštaja očekuju i paletu atraktivnigh sadržaja,
prateći programski sadržaj Metubes-a čini izlagački segment opreme za
hotelijerstvo i ugostiteljstvo, oprema i kozmetika za spa i wellness
centre, oprema za kazina i igraonice, oprema za upražnjavanje raznih
vidova odmora i turizma koji predstavljaju deo savremenog hotelskog
biznisa. –
Neizostavna je i ponuda pratećih delatnosti koje su u funkciji turizma
kao što su obrazovne institucije, advertising agencije, softverske
komapnije, medijske kuće, telekomunikacijiske ustanove, agencije za
zapošljavanje u turizmu… Paralelno sa Metubes-om, organizujemo i 42.
Sajam hrane što je prilika za sveobuhvatnu prezentaciju ukupne
turističke ponude Crne Gore, regiona i šire. Sajam hrane okuplja
izlagače iz oblasti prehrambene industrije, poljoprivredne proizvodnje,
vinarstva i vinogradarstva, alkoholnih i bezalkoholnih pića,
mediteranskih kultura, industrije kafe, maslinovog ulja, pčelarstva i
medarstva, organske hrane, prerade ribe, konditorskih proizvoda,
pakovanja i ambalaže. Namenjen je i predstavljanju opreme za preradu i
pripremu hrane, proizvoda hemijske industrije, ponude proizvođača,
uvoznika i distributera poljoprivredne mehanizacije, kao i proizvoda i
usluga distributivnih lanaca. Sve ovo, dovoljan je povod, ujedno i poziv
izlagačima, poslovnim ljudima i posetiocima da dođu u Budvu u vreme
održavanja pomenutih sajamskih manifestacija, a svakako i kad god im
vreme to dozvoli, poručuje Bujković.
Fotografije: JST/arhiva Jadranskog sajma *By JST On
No comments:
Post a Comment